Iedere zondag geopend van 13:00 uur tot 17:00 uur!

Veelgestelde vragen

Wanneer arriveert mijn bestelling?

Wij doen natuurlijk ons uiterste best om te zorgen dat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. We werken met meerdere bezorgdiensten, meubelvervoeders en natuurlijk hebben wij onze eigen bezorgservice. In een enkel geval kan het voorkomen dat wij of een van onze bezorgpartners het niet redden om jouw bestelling op tijd te bezorgen. Maar onthoud: goed bereid kost even tijd! Precies weten hoe het met jouw bestelling is? Neem dan persoonlijk contact met ons op!

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons bereiken per telefoon (0595-445448) tijdens onze openingstijden of per mail info@idwonen.nl We proberen je zo snel en goed mogelijk te woord te staan.

Hebben jullie een fysieke winkel en wat is het adres?

Jazeker, wij hebben een fysieke winkel! Onze showroom is te vinden op het volgende adres: Het Aanleg 6, 9951 SJ Winsum (GN.)

Wat zijn de openingstijden van jullie winkel?

De openingstijden van onze winkel zijn:

  • donderdag 10.00-18.00
  • vrijdag 10.00-21.00
  • zaterdag 10.00-17.00
  • zondag 13.00-17.00 (In de maanden juli & augustus zijn wij op zondag gesloten)

Hoe plaats ik een bestelling ?

Plaats de artikelen die je wilt bestellen in je winkelmandje. Ga naar ga naar het winkelmandje. Controleer je bestelling, heb je alles? Vul je adres en contactgegevens in. Controleer of je alle gegevens juist hebt ingevuld. Ga verder naar afrekenen. Kies een betaalmethode en reken je bestelling af. Wij verwerken je bestelling zo snel mogelijk.

Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

Neem contact met ons op, bij voorkeur per mail en geef aan dat je het product wil retourneren. Let wel dat het product binnen de afkoelperiode van 14 geretourneerd moet worden, onbeschadigd en ongebruikt moet zijn en in de originele verpakking moet zitten. Anders is het retourneren niet mogelijk. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Hoe veel stoelen passen er aan een tafel?

Hoe veel stoelen er aan een tafel passen hangt af van de grote van de tafel, de breedte van de stoelen en waar de poot van tafel is gesitueerd. In de meeste gevallen staat dit vermeld op onze webshop. Weet je welke stoel je aan welke tafel wilt plaatsen? We voorzien je graag van een persoonlijk advies. Neem daarvoor contact met ons op per telefoon 0595-445448 of per mail info@idwonen.nl.

Ik heb een klacht, hoe en waar kan ik deze melden?

Allereerst vervelend om te horen dat je een klacht hebt! Meld je klacht bij ons per mail via info@idwonen.nl met een beschrijving van de klacht, eventuele foto’s van de klacht en contactgegevens. We nemen je mail zo snel mogelijk in behandeling en kijken graag samen met jou naar een passende oplossing.

Hoe lang heb ik garantie?

Wij bieden 3 jaar afbouwend garantie, deze garantieperiode is opgesteld aan de hand van de CBW richtlijnen. Zoals genoemd heeft de garantie periode een afbouwende werking. Dit betekent het volgende: Het eerste jaar krijg je de volledige kosten vergoed voor reparatie of vervanging, inclusief vracht- en voorrijkosten. Het tweede jaar krijg je 2/3 van de kosten vergoed. Het derde jaar krijg je 1/3 van de kosten vergoed. De garantie vervalt als geconstateerd wordt dat er sprake is van de volgende situaties: beschadiging door opzet, of door nalatigheid; Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud; slijtage bij normaal gebruik; beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing. Wanneer je garantieaanvraag gegrond is, conformeert I.d. Wonen zich aan de productgarantie.

Wat is de levertijd van het artikel?

Bij de meeste artikelen staat vermeld wat de levertijd is. In sommige gevallen staat te lezen dat je contact met ons op kunt nemen. In dit geval is het verstandig om ons te bellen 0595-445448 of mailen info@idwonen.nl. Wij kunnen dan direct een kijkje voor je nemen in ons magazijn. Hebben wij het product niet op voorraad? Dan geven we je door wanneer wij of de leverancier het product weer op voorraad verwachten.

Kan ik het artikel ergens bekijken?

Wij hebben een fysieke winkel maar we kunnen helaas niet alle producten in de winkel plaatsen. Weten of het product dat jij wilt zien bij ons in de winkel aanwezig is? Neem dan contact met ons op!

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf €50,- worden kosteloos verzonden, m.u.v. etages & de Waddeneilanden. Plaats je een bestelling onder de €50,- dan bedragen de verzendkosten €6,95