COVID-19 informatie: wij zijn geopend volgens onze reguliere openingstijden en eventueel op afspraak.
Wil je meer weten over onze maatregelen ivm het coronavirus? Lees verder.

Servicevoorwaarden

ID wonen is een woonwinkel, die garant staat voor optimale service en kwaliteit en die u extra vertrouwen en zekerheid biedt. Op al uw aankopen zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze heeft u bij aankoop van ons ontvangen.
Mocht u, ondanks onze zorgvuldige behandeling en controle, aanmerkingen hebben op uw meubelen, dan adviseren wij u zo snel mogelijk onderstaand serviceformulier in te vullen. De 3 jaar, afbouwende, garantie is van toepassing zoals op uw koopovereenkomst is aangegeven.

Wanneer uw serviceaanvraag gegrond is, conformeert De ID wonen zich aan de productgarantie:

  • in het eerste jaar krijgt u de volledige kosten vergoed voor reparatie of vervanging, inclusief vracht- en voorrijkosten
  • in het tweede jaar krijgt u 2/3 van de kosten vergoed
  • in het derde jaar krijgt u nog 1/3 van de kosten vergoed

Wanneer u bezoek aan huis wenst en de garantie is niet- of gedeeltelijk van toepassing, berekenen wij de volgende kosten:

  • Vaste kosten per bezoek (incl. 1e kwartier) EUR 35,00
  • Arbeidsloon per uur EUR 45,00

Indien een servicebezoek op de afgesproken datum en tijd niet kan worden uitgevoerd, omdat u niet (tijdig) aanwezig bent, zijn wij genoodzaakt EUR 35.00 aan u door te berekenen.

Wij verzoeken u twee foto's van de klacht bij uw servicemelding te voegen. Onze serviceafdeling kan hierdoor uw melding sneller in behandeling nemen.