Servicevoorwaarden
ID wonen is een woonwinkel, die garant staat voor optimale service en kwaliteit en die u extra vertrouwen en zekerheid biedt. Op al uw aankopen zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze heeft u bij aankoop van ons ontvangen.
Mocht u, ondanks onze zorgvuldige behandeling en controle, aanmerkingen hebben op uw meubelen, dan adviseren wij u zo snel mogelijk onderstaand serviceformulier in te vullen. De 3 jaar, afbouwende, garantie is van toepassing zoals op uw koopovereenkomst is aangegeven.
Wanneer uw serviceaanvraag gegrond is, conformeert De ID wonen zich aan de productgarantie:
- in het eerste jaar krijgt u de volledige kosten vergoed voor reparatie of vervanging, inclusief vracht- en voorrijkosten
- in het tweede jaar krijgt u 2/3 van de kosten vergoed
- in het derde jaar krijgt u nog 1/3 van de kosten vergoed
Wanneer u bezoek aan huis wenst en de garantie is niet- of gedeeltelijk van toepassing, berekenen wij de volgende kosten:
- Vaste kosten per bezoek (incl. 1e kwartier) EUR 35,00
- Arbeidsloon per uur EUR 45,00
Indien een servicebezoek op de afgesproken datum en tijd niet kan worden uitgevoerd, omdat u niet (tijdig) aanwezig bent, zijn wij genoodzaakt EUR 35.00 aan u door te berekenen.
Wij verzoeken u twee foto's van de klacht bij uw servicemelding te voegen. Onze serviceafdeling kan hierdoor uw melding sneller in behandeling nemen.