Klachten

Klachten & Suggesties

Indien je klachten of suggesties hebt, dan vernemen wij dat graag. Wij zoeken dan graag samen naar een gepaste oplossing of kijken wat wij aan de hand van jouw feedback kunnen verbeteren.

Bij voorkeur je klachten of suggesties via de mail te melden. Dit kan naar info@idwonen.nl

Klachten

Als je een klacht meld is het belangrijk dat er een duidelijke beschrijving en beeldmateriaal (foto's) aanwezig zijn van de klacht en vermeld daarnaast altijd je contactgegevens. Op deze manier kunnen wij je het beste en snelste van dienst zijn. Is het ons nog niet duidelijk genoeg of is er nader onderzoek nodig dan kan het zijn dat wij bij je langskomen om de klacht te bekijken, wij maken hiervoor een afspraak. Ook kan je je klacht telefonisch melden op 0595 445448 waarop wij tijdens onze openingstijden bereikbaar zijn. Of heb je de mogelijkheid om je klacht persoonlijk te komen melden in onze showroom binnen onze openingstijden.

Na het melden van de klacht word deze zo snel mogelijk in behandeling genomen door een van onze medewerkers.

Ben je benieuwd of je meubelen nog onder garantie vallen ?  Dan verwijzen wij je graag door naar het onderwerp Garantie

Suggesties

Heb je een bestelling bij ons gedaan en heb je suggesties, feedback of verbeterpunten voor ons. Laat ons dat dan vooral weten. Wij willen onze (web)winkel en service graag blijven ontwikkelen en verbeteren en dat kan alleen samen met jou!